суббота, 3 ноября 2018 г.

გაკვეთილის გეგმა

 გაკვეთილის  გეგმა:
თემა:  " მენინები"

საილუსტრაციო  მასალა














                             გაკვეთილის    გეგმა
მასწავლებლის  სახელი  გვარი:  ნინო  მღებრიშვილი , 35001002968
საგანი:  ხელოვნება
სწავლების  საფეხური/დაწყებითი/ კლასი VIII
მოსწავლეთა  რაოდენობა:  35
გაკვეთილი  თემა:  მენინები
გაკვეთილის  მიზანი:
აქტივობის  არწერა
გამოყენებული  მეთოდი  მეთოდები
კლასის  ორგანიზების  ფორმა/ფორმები
სასწავლო  რესურსები
შეფასება
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი  შედეგები 
dro
1
 მასწავლებელი  ესალმება  მოსწავლეებს  და  ამოიკითხავს  სიას
საორგანიზაციო  საკითხები.




1 წთ
2
მინი  ლექციის  სახით  მოსწავლეებს  ავუხსნი  სიტყვა  მენინების  მნიშვნელობას, ვისაუბრებ იმ  ეპოქის  შესახებ,  რომელშიც  მოღვაწეობდა  დიეგო  ველასკესი, მივაწოდებ ნამუშევრის  ავტორთან  დაკავშირებით  მოკლე   ბიოგრაფიულ  ცნობებს
ინფორმაციის  მიწოდება
 ელექტრონული სწავლება (E-learning) 
მთელი  კლასი
სახელმძღვანელო, ელექტრონული  რესურსი


10 წთ
3
მხატვრულ-გამომსახველობითი  საშუალებების  ამოცნობა. დაუსვავ შეკითხვებს; აღწერე  სურათი,  გამოთქვი  აზრი  რა  როლს  ასრულებს  კომპოზიციაში  განათება,  იმსჯელე  რომელი  ხერხებით  გადმოსცემს  მხატვარი  სივრცეს
ინტერაქტივი
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო, ელექტრონული  რესურსი
განმავითარებელი  შეფასება
ნამუშევრის ანალიზი წაკითხვა (ანართი #1)

კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია

10 წთ
4
ვაჩვენებ  ელექტრონულ  რესურსს, მივცემ  მკაფიო  ინსტრუქციას  ინდივიდუალურ  დავალებასთან  დაკავშირებით, სადაც  დასმული  იქნება  შემდეგი  შეკითხვები; (ვენის  დიაგრამა) რა  საერთო  და  განმასხვავებელი  ნიშნები  აქვს  ველასკესის „მენინებსა“ და პიკასოს მიერ  შესულებულ ვარიაციებს  „მენინები“- ის თემაზე?  თქვენი  აზრით  რა  იყო  მნიშვნელოვანი პიკასოსათვის  მენინებში?  მოძებნეთ  პიკასოს ნამუშევრებზე  ველასკესის  ტილოს  შესატყვისი  პერსონაჟები.  იმსჯელე  როგორი  ტისრანსფორმაცია  განიცადა  ველასესის  გამოსახულებებმა  პიკასოს  ნამუშევრებში? ინსტრუქციის  შემდეგ  დავარიგებ  სამუშაო  ფურცლებს-დანართი  #3
შედარებითი  ანალიზი,  მსჯელობა-არგუმენტირება
ინდივიდუალური
ელექტრონული რესურსი, დანართი  #2
(ფურცელი, პასტა)
ნამუშევრის  ანალიზ, არგუმენტირებული  მსჯელობა (განმსაზღვრელი  შეფასება  დანართი  #2)
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

20 წთ
5
მასწავლებლის  მიერ ,  რამოდენიმე  მოსწავლის ნამუშევრის  შეფასება  რუბრიკის  მიხედვით
           შეფასება
ინდივიდუალური
მოსწავლის  ნამუშევარი(დანართი #3)  (შეფასების  რუბრიკა , დანართი  #2)
განმსაზღვრელი
(შეფასების  რუბრიკა-ნახატის  კითხვა)
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში

4  წთ

ხელმოწერა:  ნინო  მღებრიშვილი
თარიღი:   04.11.18


                               






1 комментарий:

  1. საინფორმაციო კომუნიკაციების გამოყენება სასწავლო პროცესში- მოცემულ ტრეინინგზე ვისწავლე; ბლოგის შექმნა, გაკვეთილის დაგეგმვა ისტის გამოყენებით , სხვადასხვა საძიებო სისტემები, XL-ის პროგრამაში ცხრილების აწყობა და ა.შ, რისთვისაც დიდ მადლობას ვუხდი ქალბატონ ლია ნავროზასვილს.

    ОтветитьУдалить