გაკვეთილის გეგმა:
თემა: " მენინები"
თემა: " მენინები"
საილუსტრაციო მასალა |
გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი
გვარი: ნინო მღებრიშვილი , 35001002968
საგანი: ხელოვნება
სწავლების საფეხური/დაწყებითი/ კლასი VIII
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 35
გაკვეთილი თემა: მენინები
გაკვეთილის მიზანი:
№
|
აქტივობის არწერა
|
გამოყენებული მეთოდი
მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
შეფასება
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები
|
dro
|
|
1
|
მასწავლებელი ესალმება
მოსწავლეებს და ამოიკითხავს
სიას
|
საორგანიზაციო
საკითხები.
|
1 წთ
|
|||||
2
|
მინი ლექციის სახით
მოსწავლეებს ავუხსნი სიტყვა
მენინების მნიშვნელობას, ვისაუბრებ
იმ ეპოქის შესახებ,
რომელშიც მოღვაწეობდა დიეგო
ველასკესი, მივაწოდებ ნამუშევრის
ავტორთან დაკავშირებით მოკლე
ბიოგრაფიულ ცნობებს
|
ინფორმაციის
მიწოდება
ელექტრონული სწავლება (E-learning)
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო, ელექტრონული რესურსი
|
10 წთ
|
|||
3
|
მხატვრულ-გამომსახველობითი საშუალებების ამოცნობა.
დაუსვავ შეკითხვებს; აღწერე სურათი, გამოთქვი
აზრი რა როლს
ასრულებს კომპოზიციაში განათება,
იმსჯელე რომელი ხერხებით
გადმოსცემს მხატვარი სივრცეს
|
ინტერაქტივი
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო, ელექტრონული რესურსი
|
განმავითარებელი
შეფასება
ნამუშევრის ანალიზი წაკითხვა (ანართი #1)
|
კომუნიკაცია და ინტერპრეტაცია
|
10 წთ
|
|
4
|
ვაჩვენებ
ელექტრონულ რესურსს, მივცემ მკაფიო
ინსტრუქციას ინდივიდუალურ დავალებასთან დაკავშირებით, სადაც დასმული
იქნება შემდეგი შეკითხვები; (ვენის დიაგრამა) რა საერთო
და განმასხვავებელი ნიშნები
აქვს ველასკესის „მენინებსა“ და პიკასოს
მიერ შესულებულ ვარიაციებს „მენინები“- ის თემაზე? თქვენი
აზრით რა იყო მნიშვნელოვანი
პიკასოსათვის მენინებში? მოძებნეთ
პიკასოს ნამუშევრებზე ველასკესის ტილოს
შესატყვისი პერსონაჟები. იმსჯელე
როგორი ტისრანსფორმაცია განიცადა
ველასესის გამოსახულებებმა პიკასოს
ნამუშევრებში? ინსტრუქციის შემდეგ დავარიგებ
სამუშაო ფურცლებს-დანართი #3
|
შედარებითი
ანალიზი, მსჯელობა-არგუმენტირება
|
ინდივიდუალური
|
ელექტრონული რესურსი, დანართი #2
(ფურცელი, პასტა)
|
ნამუშევრის ანალიზ, არგუმენტირებული მსჯელობა (განმსაზღვრელი შეფასება
დანართი #2)
|
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.
|
20 წთ
|
|
5
|
მასწავლებლის მიერ , რამოდენიმე მოსწავლის ნამუშევრის შეფასება რუბრიკის მიხედვით
|
შეფასება
|
ინდივიდუალური
|
მოსწავლის
ნამუშევარი(დანართი #3) (შეფასების რუბრიკა , დანართი #2)
|
განმსაზღვრელი
(შეფასების
რუბრიკა-ნახატის კითხვა)
|
ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების ნიმუშები.
|
4 წთ
|
|
ხელმოწერა: ნინო მღებრიშვილი
თარიღი: 04.11.18
საინფორმაციო კომუნიკაციების გამოყენება სასწავლო პროცესში- მოცემულ ტრეინინგზე ვისწავლე; ბლოგის შექმნა, გაკვეთილის დაგეგმვა ისტის გამოყენებით , სხვადასხვა საძიებო სისტემები, XL-ის პროგრამაში ცხრილების აწყობა და ა.შ, რისთვისაც დიდ მადლობას ვუხდი ქალბატონ ლია ნავროზასვილს.
ОтветитьУдалить